Utmanad

Blev utmanad av Susanne; (Skönt att du är igång igen btw! :>)

4 Favoritprogram: The Hlls, How I met Your Mother. Lost, Family Guy

4 saker jag gjorde igår: Vaknade, åt, hämtade "munken", åt igen

4 saker jag ser fram emot: Sommaren och allt vad det innebär, att Björns sår ska läka så att han kan flytta in med dom andra pojkarna igen, flytten i mars samt den dagen jag vinner en fet miljardvinst på lotto

4 favorit restauranger: Istanbul Kebab (Maten är sjukt god men en av dom som jobbar där är en jävla idiot), Chili Wok, Gu va Gott, Hugos

4 saker på önskelistan: Cash, pengar, money, dineros.

Kräver att Ida, Ducky, Arre samt fittyllet antar sig utmaningen.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild