Inferno Online League - oh yes im there!

Sthlm. Jag är tröttare än tröttast och dör antagligen snart. Jag är inte ett dugg taggad på att vara här men got to take one for the team så att säga.

Sveriges semielit + en massa barn huserar för närvarande på Inferno Online Stockholm. Och så jag ofc. Inget ont om Inferno Online, men fan vad jag hatar att vara här. Det är nånting i kombinationen barn + datorer som har en tendens att driva mig till vansinne. Eller iofs, barn utan datorer är lika illa, om inte ännu värre.

Men det finns faktiskt en del trevligt folk här också, så allt är kanske inte riktigt å hemskt som jag försöker få det att verka som. Men typ, you get it.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: omg

Fragbiteskribent till attack mot internetcafébesökare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild