Sandpapper & whoppers

Handdukar som inte torkar, utan istället liksom smetar ut vattendropparna över huden, är något som utan tvekan platsar på min topp-tio-lista över dom mest irriterande sakerna i vardagen. Det är av just denna anledningen jag hatar nya handdukar. Nya handdukar torkar aldrig, bara smetar ut. Dessutom har jag upptäckt att sköljmedel är en riktig bastard som bidrar till det här icke-torka-fenomenet. Torktumling likaså.

Jag vill ha mina handdukar hårda och riviga som sandpapper. Det finns inget som torkar en så bra som denna typ av handdukar. Ut med sköljmedel och torktumlare, inte med att torka a'la naturale efter tvätt - på en torklina utomhus eller i en kall, men torr, källare! \o/

Btw, på tal om nåt helt annat,
detta är ett av dom finare initiativen på senare tid.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA BÄSTA PÅ LÄNGE!

2009-01-08 @ 21:26:33
Postat av: Ela

Hhhahaha bästa på länge!

2009-01-08 @ 21:28:04
Postat av: Anna

Tv-bänken finns att köpa på Eko. Kostar just nu 1895 kr^^

Postat av: Susanne

Ja, handdukar som man inte blir torr av är riktigt irriterande. Riviga ska dom va :P

2009-01-12 @ 18:45:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Susanne

Ja, handdukar som man inte blir torr av är riktigt irriterande. Riviga ska dom va :P

2009-01-12 @ 18:46:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild