I finally did it!

Sjukt produktiv idag. Har tvättat både kläder, lägenhet och mig själv. Mest impressed av tvättandet av mig själv dock då jag tog det hela ett steg längre, slog på stora trumman så att säga, genom att smälla i en hårinpackning i manen. Hårinpackning är något jag planerat att göra dom senaste femton åren, men aldrig kommit till skott med förrän nu. Därav nöjdheten atm.

I övrigt är allt som vanligt; jag och Röd nördar och Vilhelm roar sig med att skrämma och reta skiten ur dom andra råttorna. Ture har bytt favoritplace från sitt transportbursmansion till ett Corn flakes-paket och Blå är en liten pain in the ass, precis som sig bör när man är rått-bebbe.



Ture i sitt nya hus              Stjärtsmärtan



Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild