Superduperupdate fifan!

Nu har jag jätteintebloggat på länge men eftersom ni inte kan leva ett normalt liv utan uppdates om vad jag haft för mig så tänker jag härmed ta mitt ansvar.

Sedan jag kom hem från Asien har jag:


  • Hatat. (Always number one!)
  • Haft ont i huvudet varje dag. Har övervägt att gå till läkare, men nu är det så att vårdcentralerna har öppet när jag sover. Sömn tänker jag inte offra även om det handlar om en hjärntumör.
  • Lidit på DreamHack.
  • Masserat Tures "kycklingklubbor".
  • Födelsedagsfirat i Virsbo. Hade så tråkigt att jag gick ut och satte mig i bilen och sov till nästa dag då jag kunde köra hem.
  • Tagit farväl av Roland, välkomnat lilla blå.
  • Agerat grävmaskin.
  • Träffat Joona igen för första gången på några år.
  • Stökat ner i lägenheten så in i jävla helvete att jag överväger ögonbindel 24/7 för att slippa se elendet. Städa is no way.
  • Äntligen fått hem koreanska-böckerna Nu blir jag korean mao.
  • Lirat två CB-matcher och fullkomligt brutit ihop över min prestation.
  • Retat dex för hans fetma, Räkan för hans nakenhet och Björn för hans namn.

Thats it typ.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Fullt ös medvetslös xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild