Orättvisor

Idag bloggade David om orättvisor och jag tänker inte vara sämre. Förutom att det känns som att någon köttat sönder mitt svalg med en motorsåg och nu tvingar mig att svälja världens största rivjärn ever så lämnar alla mig. Precis alla.

  • Lovisa har flyttat till Oslo
  • Arre drar übersnart till Kosovo för utlandstjänst
  • Putte är i Kina
  • Anton har flyttat till Stockholm
  • David pluggar i HongKong
  • Danne ska till Japan och läsa
  • Alvin har flyttat till Kina
  • Nex har stuckit till Trysil

Kul. Livet känns jävligt rättvist osv.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: jennie

O vart fan har du varit? Jag älskar också att hota barn-helst kinesbarn i pulkabackar. Typ att jag snor snowracern om jag inte får låna den följt av "kinesjävel"..

Postat av: Anders

Jag o Ida lämnar dig inte iaf :D

2009-03-30 @ 22:51:38
Postat av: Yllet

Aaaw älskling! Kommer ju hem snart babe :D

2009-03-31 @ 09:30:29
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Ela

well älskling, du behöver inte vara avundsjuk på mig iaf :D jag bor ju skätskövde. Så alltid finns det någon som har det värre ;)

2009-04-01 @ 09:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild