iiihk!

Finns det något värre än när man vet en massa smaskiga smutsiga hemligheter som skulle röra om i grytan rejält om dom kom ut, och så får man inte avslöja ett skit?! Åh, va're kliar i skvallerfingrarna! Helt sjukt jävla mycket kliar det! Men jag ska inte. Nej. Inte. För jag har lovat. (Och jag sviker inte ditt förtroende igen, mate.)

Istället för att gotta er i skvaller så kan nu ju roa er med att försöka lista ut vad detta är, som jag fann i kylskåpet i gamla lägenheten: (Ledtråd: det "hängde" där på bakre väggen, ungefär i mitten på kylen)

                           

Nu: sova. Imorgon: Hufvudstaden. (for work. Cunt!)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: sabz

äppelmos

Postat av: Jojo^

En laxbit :D

2009-03-20 @ 18:57:52
URL: http://duckys.blogg.se/
Postat av: eLA

JAG VILLL VETA JAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETAJAG VILLL VETA

2009-03-21 @ 19:49:51
Postat av: F4rm0r aka Sarah

Jag gissar också på äppelmos eller typ aprikos kräm? Ser ut att den skulle kunna glida rädd bra ner för tungan iaf..

2009-03-22 @ 21:14:58
URL: http://tmk.blogg.se/
Postat av: sabz

när tänkte du berätta vad det var?

2009-03-25 @ 15:45:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild