So, whats up?

Sitter i Hagsätra hos The ratwoman, also known as Maria. Mhm friends, jag ligger i lä, hon har ~30 råttor och då är inte ens bäbisarna inräknade) Har varit mycket kreativ denna helg! Jag har:

  • Åkt kollektivt flera gånger
  • Ätit pizza
  • Fotogtaferat gamingevent
  • Varit på Medusa och After...
  • Klämt på råttbäbisar
  • Slagit sönder mig själv
  • Umgåtts
  • Överlagt stölplaner
  • Fått två foster-rådisar som ska med mig hem
Förutom detta så är det bara det gamla vanliga, önska folk en ond bråd död, gnälla och datornörda som jag sysselsatt mig med.

Nu; mat. Hej.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Mija

Fostermamma alltså. Gief kort på de små liven snarast! =)

2009-03-23 @ 12:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild