Från en fis i rymden till att vara dagens löp

Jag hade ingen aning om att "/cut" kunde vara så slagkraftigt. Inte nog med att det får Shades att köra en total blogg-rage, Rakaka smäller dessutom upp skiten på sitt löp och kommentarerna fullkomligt haglar.

Kommentarernas kvalitet varierar, men förutom stunderna då Shades fullkomligt briljerar, så har jag ytterligare några favoriter.  Dessa behandlar huruvida jag antagligen jobbar på Fragbite pga mitt kön, då jag inte kan ett skit om CS samt att jag istället för att gnälla borde "göra något själv". Dvs arbeta för att främja damscenen. Varför i hela helvetet skulle jag vilja främja en scen somi princip handlar om allt annat är själva spelandet? För att jag råkar vara född till det kvinnliga könet? Det är ju just pga. mitt kön som jag föraktar skiten, god damn it!

Nej, Fukuoka nightlife is calling. Återkommer i ämnet.



Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hellre en CC i handen än en CSmanager på bloggen. Länge leve Japan!

Postat av: N

Kriget har gjort min dag ialla fall, även om det hela är mycket patetiskt från den andra sidan..

2009-05-13 @ 16:13:07
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Andreas westman

Om daniel menar att jag är cs manager så är det fel. Jag är GM men mest inriktad på att jobba med sponsorer och att stötta lagen . Vi har en Team Manager som jobbar med att ta in lagen. Jag har inte så mycket med våra lag att göra. Men cs är det minsta och lägst prioriterade sektionen i Druidz. Vi jobbar mer på konsol marknaden och med Quake . I QW är vi bäst och på konsol sidan är vi topp5- 10 i eu Halo3 är top4 cod4 top 4 Gow2 vet jag inte hur dom ligger i EU just nu men dom har ju vunnigt allt som finns i Sverige. Och jag ber om ursäkt Lancia om du tycker detta har skadat dig men tror att du haft ganska roligt.

Galet med skit folk har kastat i alla fal till höger och vänster. ha det.

2009-05-14 @ 11:22:23
URL: http://www.druidz.se
Postat av: Daniel

"Som Druidz manager måste jag..." Visst håller ni på med annat en CS (ett faktum som jag skiter i men likförbannat trycker du in en faktatext i din post här) men om eftersom du kallade dig manager på din blogg så utgick jag från att det var så. Så dumt av mig, det ska inte hända igen. Anyways kul att du ber om ursäkt, och ja, vi har faktiskt haft rätt roligt, även om det tagit upp oproportionerligt mycket av min tid. Och glöm inte att det var du som började skitkastandet, det har ingen annan gjort.

2009-05-14 @ 12:52:02
URL: http://cardanai.blogg.se/
Postat av: Andreas westman

det är det sista du skriver som jag inte är överens om efter som min blogg utgick ifrån att det var någon annan här som började med det.



Men fortsätter vi nu så är vi tillbaka i loopen och den kommer vi inte ur.

2009-05-14 @ 13:05:39
URL: http://www.druidz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild