HELG!

I helgen har jag träffat en sjukt massa fab folk. Sånadär som man tycker om jättemycket men träffar alldeles för sällan.

I fredags tog jag bilen upp till Stockholm och till
Maria. Henne träffar jag lite oftare än resterande människor i detta blogginlägg, men ändå inte ofta nog. Fredagen var pizza, chill och bebiskläm. Inte jättekrävande men ack så mysigt.

Lördagen blev desto mera hektisk. Efter en totalt meningslös tripp till Arninge, och en snabbis på IKEA vid Kungens Kurva kom vi efter många om och men fram till Ninni och Yonge. Till min stora glädje var även Sanne, Stoffe och lilla fis-Emilia där. Det blev en superkort visit men damn vad härligt det var att träffa dom igen. Alla verkligen strålade och såg jättefräsha ut. Fick även en snabb kram av Ibbe som anlände just när vi skulle åka igen. Dags att styra upp en helkväll snart imo.

Efter köttfärsås a la Freke körde jag sedan hemmåt för att väl i Norrköping hamna hemma hos Lewke där bland andra även älskade Lovisa och Danne befann sig. Det var sjukt aswesome att träffa "gänget" igen och det var allt för länge sedan sist, trots att Luke och jag nästan bor grannar. (I'll shape up. Promise!)

"Är det ett ansikte eller en fitta?!" - Bard om den lilla födelsedagspresenten jag hade med mig till Danne.
"Nej nu pallar jag fan inte mer, kan inte du knulla mig istället?" - Kalle under ett one night stand.

Tack alla, jag har saknat er!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Mirre

Postat av: Mirre

Ops, råkade trycka på fel knapp, skulle skriva att det var lika wunderbart som alltid att träffa dig, synd bara att det var sån kortis! Jag röstar FÖR en get together inom en snar framtid!! Du e GO <3

2009-11-01 @ 23:47:21
URL: http://sannewtf.blogg.se/
Postat av: Yllet

Hahaha Kalles kommentar är så ÄG!



Det var asnajs att träffa dig igen också, lite för lite tid dock. Vi borde ägasönderallt på nyår!

<3<3

2009-11-02 @ 13:34:43
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Luke

Ja, fett kul att ses. Även om jag var rövsur och rövfull :D

2009-11-02 @ 19:04:03
Postat av: Ibbe

Trevligt att råkas utanför IRC igen :D Kanske synas på DH! :D

2009-11-03 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild