Misery

Idag skulle jag åkte till Stockholm. Nej faktum är att jag skulle åkt igår egentligen men jag modifierade planerna en aning och tänkte åka idag istället. Jag skulle bland annat träffa Elin. Älskade fina söta snälla Elin, som jag inte träffat på 459 år ca. Skulle även träffa Maria och Sjomme.

För att göra en lång historia kort - planerna gick åt helvete. Och alltihopa kan skyllas på väderleken. Tack du svenska jävla horklimat. (+ lite svininfluensa)

Så nu har jag tröstätit en pizza med Röd och Björn. Känner att en rejäl karatefylla också vore på sin plats idag. Anyone?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Synd att vi aldrig kunde träffas, men det får vi lösa till någon annan gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild