Morning has broooookeeeeen

Är tillbaka på DH sedan en timme tillbaka ungefär. Knappt tre timmars sömn har jag fått och huvudvärken äter upp mig. Livet är sjukt ohärligt atm.

Alldeles ensam är jag också. Victor behagade att gå och lägga sig vid 07 i morse så honom lär jag inte se på ett tag. André kommer att komma runt fjortontiden så även han är en fitta. Tacka vet jag Linda som bör dyka upp inom en timmes tid och förgylla min dag. Inte för att den går att förgylla speciellt mycket då lidandet och misären totaldominerar mig enligt standard när jag befinner mig på DH.

Det i topic skulle föreställa sång btw. Ni vet den där låten i jouice-reklamen som gick på TV för några år sedan.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild