Produktiv

Nu har jag räddat både julen och röstat på mina 00-favoriter.

Mina femtion bästa, som fick reduceras ner till tio då fascist-P3 bara lät en rösta på tio. :(

1. A Camp - I can buy you
2. Adam Tensta - My cool
13. Ark - Callet You, Cometh I
37. Elin Sigvardsson - Where to start
43. Eskobar w Heather Nova - Someone New
78. José Gonzalez - Heartbeats
96. Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
141. Oh Laura - Release me
144. Paola - Above the candystore
146. Pauline - Running out of gaz
148. Petter - Såklart
150. Promoe - These walls don't lie
153. Raymond & Maria - Ingen vill veta var du köpt din tröja
168. Snook - Mister Cool
190. Timo Räisänen - Sweet Marie

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

MMm Promoe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild