Börjar bli stressad men får inte tummen ur

Nu börjar det dra ihop sig på riktigt. Insåg just att jag i princip bara har morgondagen på mig att fixa allt det sista inför resan. Nicht gut med tanke på hur mycket som återstår. Skrev en lista för ungefär två veckor sedan med kanske 20 punkter på, och det enda jag lyckats klara av so far är en syndundersökning. (Superbilligt att skaffa glasögon i kina, så tänkte passa på att kolla om det behövdes. Till min stora lycka hade jag inte ens 0.25 fail.) Okej, jag håller visserligen på och tvättar i detta nu, men thats it. Två punkter av 20. Huga!

Nästan två veckor i Chengdu och Beijing mao. Och det ser inte jätteavlägset ut att det blir en sväng till Dubai direkt efter det. Bangar inte på att äntligen få lite riktig sommar samt att trängas med män i klänningar utanför Gitex-mässan i år igen. Det var ju rätt mysigt sist.

Råttmys nu.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

jag är avundsjuk :(

2009-09-27 @ 00:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild