Hjärnblödning

Nej, det är inget skämt, en hjärnblödning är precis vad jag kommer att få mycket snart om inte zeh internetz väljer att samarbeta med mig asap. Har suttit och försökt boka lite trevliga flygbiljetter till Kina ToR i säkert fyra timmar nu. Problemet är att det finns ett fåtal, typ inte ens en flight om dagen i en vecka som inte har en total restid på över 27 timmar one way. De som finns med restid under 27 h håller bara på och jävlas med mig och vad jag än gör och hur jag än gör det får jag upp meddelanden om att biljetterna inte finns. På gång på gång på gång.

Jag ger upp, jag vägrar att sitta i Amsterdam i ett dygn, ja precis, ett helt jävla dygn då hemresetiderna på dom dagarna som passar är 40 timmar(!!!). Hellre dör jag.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild