"In communist cadred photographs copyright YOU!"

Citatet i överskriften är myntat av någon fiffig filur som kommenterat i min första cadred-post. Tack - du fick mig att skratta högt. :)



Efter att ha spenderat en timme med min älskade mor "nere på stan", som vi säger här på orten, så har jag fått lite mer perspektiv på det som inträffat. Och insett hur sjukt jävla underskattat och kul det är med flamewar. Man blir alldeles varm och mysig. När man sedan får sms där det står "Jävligt bra rageande Alex! Man blir typ hård", då blir njutningen fakking total. Ja, då blir också jag hård.

Som avslut vill jag citera det min mor sa då jag berättade om dudens översittarattityd mot mig på IRC:
"Älskling, du ska inte lyssna på sånadär p12:or, det är bara deras små snoppar som snackar"

Mami är kanske skönast i världen. (Tillsammans med Yllet) I love you!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Haha, din mamma roxxar ffs!

Postat av: Yllet

HJERTA!



Jag ska nog ta och tvinga på min mamma lite nördsnack. Skulle i och för sig avlida om hon använde någon av fraserna, min mor är inte så hightech.

2009-09-23 @ 17:02:37
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Ela

dig mamma ÄGER!

2009-09-24 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild