Pay the price

Jesus kristus vilken träningsvärk jag åkt på. Och det värsta är att det är helt och hållet mitt eget fel. Tidigare har jag verkligen lagt tid på att stretcha, faktum är att jag genomfört det så pass bra att jag i princip helt och hållet sluppit träningvärk. Givetvis litade jag inte på min egen förmåga utan var istället övertygad om att det är jag som inte tränat tillräckligt hårt för att få träningsvärk, så jag sket helt enkelt i det. Idag får jag betala för't och Röd bara skrattar. "Haha, på dig låter det som att det är the end of the world bara du försöker röra på dig idag".

I övrigt? Not much förutom att det är för jävla tomt på soffan utan Turebus. :(

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild