Snopp.

Ni måste nästan läsa dom briljanta kommentarerna i posten innan denna från cadred-reppen. Påstår att jag hittat på allt och att man inte kan anmäla för copyright-brott. Söt han.

Inte bara jag som konstaterat att dom stjäl dock, såg till min stora förtjusning idag att Rakaka har med dom på sin
utelista bland annat pga just det:
"Som grädde på moset snor man bilder från alla stora esportsidor och använder dem i artiklar och nyheter som har ett för många faktafel. Håll er till det ni kan Cadred."

Glömde jag nämna att även min andra kommentar, i artikeln tagits bort? I den passade jag visserligen på att kalla dom morons och the c-word, men hur skulle jag kunna låta bli liksom? Det fina i det hela är meddelandet jag fick av skribenten via meddelandefunktionen på deras sida där han säger att bilderna faktiskt finns på fnatics sida, tror han, och ber mig sluta skriva kommentarer bara för att "cause arguments" bland läsarna.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild