Pris för denna tjänst - 3:-

Häromdagen gjorde jag ett kontoutdrag via en bankomat, för första gången på säkert något år. Förutom att 2000 - 237,63, 170,00, 100,00 samt 195,00 inte borde resultera i att man har kvar en femhunka så insåg jag att bankfan börjat ta betalt för kontoutdrag?! Tre jävla kronor för en ful liten papperslapp med siffror på?! Varför? Av vilken anledning? Jag har tillomed Nordea som bank förfan.

Är detta något nytt dom hittat på? Tycker man borde hört om det men icke. Finner ingen information om det på deras hemsida heller.



Använd Nordeas bankkort istället? För att jag är så jävla sugen på att betala små fittiga dolda avgifter eller?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

vilka jävla fittor, tur man har swedbank o där kostar det inte ett skit D:

2010-04-09 @ 01:11:16
Postat av: zIRnE

Älskar rageinlägg :D

Postat av: Tebbe

NEJ! inte hemma också,. Jag har rest runt i asien i ett år och betalar 35 kr VARJE gång vi tar ut pengar. Måste älska Visa.

2010-04-09 @ 06:12:31
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Tebbe

hälften av kommentaren föll liksom bort där. Slutsatsen skulle vara hur mycket pengar det är efter ett år. Vi tar ut pengar ungefär varannan vecka, vill vi tror. Egentligen är det nästan en gång varje vecka. Men låt oss säga att vi tagit ut pengar runt 40 ggr här nere. det är 1400!!!!!!!!! i avgiftskonstnader :@ Skit på dig med dina jävla tre kronor Lance :P

2010-04-09 @ 06:18:05
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Fia

hmmm vänta jag tyckte syrran nämnde att vissa bankomater tar betalt när du tar ut pengar! det handlar alltså inte om själva papperet (tror jag?) utan uttaget i sig o.o men däremot, enligt henne, så handlade det om när du tar ut pengar på andra bankers bankomater, dvs inte samma som du har.. t.ex om jag som har swedbank tar ut på handelsbankens eller whatever.. men aja, detta kanske är något annat iofs! låter grymt skumt iaf. giriga jävlar!

2010-04-09 @ 08:17:41
Postat av: Verra

Har inte vissa banker alltid haft så att man får betala då man använder andra bankers bankomater? Har en kompis som alltid måste leta efter sin bankomat för att slippa den avgiften.. Jag har alltid haft handelsbanken och har aldrig behövt betala på någon annan bankomat, oavsett märke :)

Men sjukt att du ska behöva betala då det är din bank.... Å hur fan räknar dem?

2010-04-09 @ 09:51:04
URL: http://www.verra.se
Postat av: Anonym

Dags att byta bank?Kram!http://www.e24.se/pengar24/dinarattigheter/konsumentratt/artikel_512379.e24

2010-04-09 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild