Det är så jävla synd om mig

Jag har sån jääävla mensvärk att jag bara vill dö. Som vanligt är det som svenska vapenlagarna som sätter käppar i hjulen för mig, annars hade jag tveklöst haft en kolv i munnen för länge sedan.

Jag har under dagen satt i mig säkert en två-tre årsförbrukningar värktabletter men som hjälpt föga. Att röra lite på sig brukar hjälpa, men jag är alldeles för sjuk för att orka. Knäet ticcsar dessutom fortfarande. Tro fan att livet verkligen kändes på topp efter tandläkarbesöket idag, då jag som grädde på moset var bedövad i hela käften.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

jag lider med dig! :( lider av samma symptom as we speak. Ber fredrik ständigt att kniva mig till döds.

2010-01-22 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild