Alive and kickin'

Newyears är over och jag har finally återhämtat mig såpass att jag orkar sitta vid datorn igen. (fatta hur vilt det blev om en datanörd som jag inte pallar sitta vi datorn på två dar).  Faktum är att bortsett från efterdyningarna, antalet gånger jag spydde på Alvins toalett och all dödsångest jag gått igenom såhär i början på det nya året så blickar jag ändå tillbaka på festen med ett leende på läpparna.

Förutom dom vanliga slöddrena hade nämligen även Danne och Emo infunnit sig, trots hot om att utebli. Även Anton var där. (åååh Anton) Mao var det, precis som vanligt med denna bunt idioter, galet kul, och förutom att samtliga festdeltagare tilldelades en varsin bläckpenne-mustasch så hann vi även med att facerape'a Jonas syster samt bli sönderspankade av Anna. Givetvis med generösa mänder alkohol inblandade. Minns dessutom att jag gick hem TVÅ gången den kvällen - utan att komma hem.

Well. det jag ville komma fram till är att jag lever. Ni behöver inte oroa er etc.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Vem oroade sig?

Postat av: Emo

Det var ju inte riktigt meningen att vi skulle dyka upp dock :P Men det blev så iaf, och satan vilken rolig kväll det var! Haha, du skulle sett mina blåmärken efter Anna's spanking, blev väl en 5-6 st XD

2010-01-04 @ 17:46:15
Postat av: N

stackars Alvin, din jävul!!!

2010-01-04 @ 19:12:48
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Daniel

ekkliga ANNAH! har inte kunnat spanka emo alls de senaste dagarna pga av blåmärken... men i övrigt var det fett kewl! vi ses snart igen, spy inte för mycket när du tar dig på brösten bara.

2010-01-07 @ 00:37:16
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild