Eventsjukan, jag slipper fan aldrig undan den

Jo jag är alltså tillbaka i Swedland. Faktum är att jag varit hemma sedan lunchtid igår, men jag har bara inte brytt mig om att orka gå onlajn. Har blivit dyngförkyld(eller något). Snorar, nyser, är tjock i bihlor/näsa/hals. Har mao. åkt på den gamla hederliga LAN-cancern. Ont i ena lungan har jag också. Och ticcs i knät för fjärde dagen i rad nu.

Vilhelm var helt överlycklig när jag kom hem, kom skuttandes så fort han hörde min röst. Han har sovit ensam några nätter nu då jag varit i Tyskland och Röd i åt helvete långt upp i norge nånstans. Han har varit sjukt nöjd hela dagen över att ha sällskap, och framför allt kroppskontakt. Hur miserabel jag än känner mig, hur sjuk jag än är och hur gärna jag än vill dö, så gör mina små monster mig alltid lycklig igen. Villes glädje fick mig att glömma sjukdomen för en stund.

Nej ett parti spindelharpan, sedan sömn.

Hejpa.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

man tycker annars ditt immunförsvar borde ha blivit ganska härdat med åren :)

2010-01-19 @ 12:53:28
Postat av: Yllet

Ehehe, skuttandes. Jag kan se det framför mig!

Postat av: Anonym

Gp råtta, kan det vara något för dej?

http://www.youtube.com/watch?v=ieAmdixoJ4w



Riktigt roliga och sociala! & SMARTA..

2010-01-19 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild