Saga är döpt och jag är tillbaka i Norrköping

Helgen, eller snarare lördagen, har jag tillbringat i Mölndal @ dop. Jag å Röd fyllde polon med marsvin, råttor och kostym i fredags och körde ner till GBG. Förutom bilkörning halva dagen blev det även tårtbak. Röd var happier than ever över att få hänga i kyrkan, han strålade lite extra när han sedan också fick dopljuset i sin hand. (Haha, u made our day there, L!)

Det var en riktigt trevlig men lång dag. Kul att träffa "norska släkten", det händer ju inte så ofta, vilket är synd för dom är så mysiga hela gänget. I övrigt var fitt-Göteborg lika kallt som resten av Sverige, och jag är säkrare än nånsin på att jag inte vill ha barn. (Saga är riktigt söt alltså och väldigt tyst och snäll, men barn över lag scares, alternativt annoys, the shit out of me. Givetvis hade hälften av dopgästerna kids med sig.) Hur som helst så tackar jag för en trevlig helg. :)

Och så fick Lilla och Stora Söt flytta till sitt nya hem på hisingen, ofc.

Foto: Nicciz

 

 

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

tack du =)

Ow, röda ögon! Ere han som är Mr.Röd eller? ;PPP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild