Sür & funderingar

ESL tycker det är en bra grej att stänga av internet för press när det spelas wowmatcher. Helt utan att informera press om detta när det sker. Det känns sjukt jävla värt att sitta här i en lokal i något smutsigt industriområde och göra absolut ingenting, och att gå ut är ungefär lika upphetsande.

Det är inte första gången ESL väljer ställen med kass lina som host för sina events. Snaare så att det sker varje gång. Streamen käkar nog en hel massa bandbredd, men det är förfan 2010 och det är ju inga jävla u-länder vi befinner oss i under eventsen. (Slår vad om att Arbalet cup i Kazakstan kommer fungera smidigare...)

Annars så är det tre saker jag funderar på vad gäller Brühl:

1. Vilken såg jag blommande penséer på backen på vägen till eventet idag? Det är fan snö ute.

2. Varför kör typ alla i den här stan Smart?

3. Varför plockar man inte upp fågelliken på gatorna?

Återkommer med svar om jag lyckas ta reda på några.

Tchüss! (som zneel brukar skriva)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

min fråga blir då givetvis, vad fan står det egentligen för punkt ett?!

Postat av: Kåt fanboy

Har du inga bilder på dig själv lättklädd?

2010-01-18 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild