Bloggtips

Girlysworld

Ord är egentligen överflödiga.  Yllet, du kommer älska det här!




Sara Montazami

Språket i den här bloggen är helt underbart! Jag skrattar så jag gråter! Jag fullkomligt älskar att läsa den här tjejens blogg! Så jävla positiv och allt är "jatte roligt!" :DDD

Idag har jag vart på stranden med Vince och vi layed out under the varmt varmt sol! Mysigt!
[...]
Senare jag och Nicho cykla runt kvarteret. Jatte roligt!
[...]
Min mamma har fått sitt första bibliotekskort!

*familjebild på lycklig familj efter att mamma har fått ett bilbiotekskort*

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: sabz

komiskt bara att om man går till juni så skriver hon nästan perfekt svenska ^^

Postat av: camihlle

saras blogg är jättekomisk men jag tror faktiskt hon är amerikan som lärt sig svenska, därav hennes dåliga svenska.

2010-07-18 @ 02:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild