den 3 juli, 2010

Fina Paul hade rätt igen. Tyskland ballade (med Ballack på bänken) Argentina.

Pricken och Trasan retar tjejerna, alla andra råttor ligger utslagna i värmen.

Fnattarna är utslagna ur ESWC, men SK är i final. Fick dock ett ":-)" i respons på mitt ":(" meddelande till Putte, så dom tar förlusten hyfsat i guess. Goa Sunde å hans gäng plockades nyss hem bronspengen iallafall.

Röd har lämnat mig för tre brudar. Samtliga tre har dock ett väldigt nära släktskap till Röd, vi snackar mor, syster och systerdotter, så mitt ensamstående mödsraskap lär inte vara längre än till imorgon då den planerade hemresan sker för herrn.

The music of the day står Dead Mau5 för.

Guess that was it.

Weheeeey!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild