Fittsäng

Jag har ont i precis hela kroppen idag, tack vare hotellsängen och den tillhörande kudden. Jag skulle vilja sträcka mig så långt som att kalla det för fittsäng, för det är verkligen befogat. Jag vaknar några gånger per natt av ren och skär jävla smärta i sidan jag ligger på för att sängen är så hård. (Ligger alltid i fosterställning) Kudden är lång, smal och tunn. Man kan ju vika den dubbel, men då blir den lika skön att ligga på som en betongklump, ungefär.
5 nätter kvar och jag kan redan nu knappt röra mig. :(

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Linda

stackars! :(

Postat av: Ebba!

stackars dej sängan varkar inte varit så skön!

2010-07-23 @ 20:55:16
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild