Jag har fått en ny släkting!

Jag har fått en ny sister-in-law, enligt senaste rapporten från Röd. Myaraq heter hon och är halv-eskimå, bara det att hon nog inte vet om det själv. Alltså, att hon är halv-eskimå vet hon nog, men den här sister-in-law-grejen vet jag inte om någon talat om för henne.

"Morsan gillade henne, så hon har typ adopterat henne nu"

Damn, redan första gången jag råkade snubbla in på hennes blogg visste jag att våra vägar skulle mötas åter. Och nu är vi släkt.

"Skön, inte normal på en fläck typ" lät Röds omdöme.

Edit: Jo, hon vet tydligen. Och ett sent grattis på födelsedagen då, syster!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åh! Tack syster!



Tycker jag verkar ha fått en fantastisk familj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild