Nu kör vi

Tänkte försöka mig på en all-nighter då dygnet i vanlig ordning är vänt helt åt skogen. Har skjutit på viktiga saker nu i snart två veckor för att jag lägger mig/går upp i så kukad tid. Vaknar man 16-17 får man fan inte mycket gjort.

Med en lägenhet som i det närmaste liknar en flygolycka och en Trasan som är en riktig pain in the ass ska jag nog kunna succeeda med mitt mission. Sedan skall saker postas, samtal ringas och bilder skissas. Djur skall badas, priser skall rekas och spår skall löpas.

Ja jewlar. Nu kör vi.

Nej jag pallar inte kommentera fnatic-SK. Putte är hemma från Thailand och det är huvudsaken. Är han glad är jag glad.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Spår ska löpas? eru sjuk eller?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild