Röds rulle-issues

Efter varje gång Röd gjort "the big thing" så har toarullen på något mystiskt sätt inte bara halverats (han håller på att torka mig ur huset fyi) utan även flyttat sig från hållaren och ner på golvet. Det har tydligen nånting att göra med att han "inte känner sig bekväm när toarullen är till höger" om honom. "Kan inte ta papper från höger", he says.



Jag kommer aldrig förstå mig på det där, så jag får helt enkelt bara fortsätta plocka upp rullen från golvet, utan att någonsin fatta grejen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

HAhahhahaha. Brorsan är minst lika knas som han påstår att jag är då, med andra ord?!

Postat av: Jessi Fox

jag vill också ha en sån spruta.... vafan ahr du tryckt ut knoddar eller? man måste tydligen ha gjort det i den här jävla fittförorten för att kunna få den sprutan.

2010-07-06 @ 11:56:13
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild