Peter och en sexig hoj

Igår fick jag en ny cykel. Splitterny and very sexy. Tysk kvalitetshoj, endast det bästa är gott nog liksom. Jag sken som en sol hela vägen hem från butiken, ända tills jag kommit halvvägs upp för backen som skulle avverkas innan jag var framme. Sken inte så jävla mycket då tbh.

Slapp bobcatväckningen idag by the way. Antingen har någon vänlig själ skridit till verket å mina vägnar och sabbat aset, eller så har byggare bob tagit ledigt över helgen helt enkelt. Får hoppas han håller sig borta imorgon med, måste vara utvilad och alla sinnen på 100% fokus, för moi and red ska åka och köpa en ny soffa.

Avslutar med en liten fotbollsspecial så här i VM-tider:
Peter Crouch can do ANYTHING!!! (Thx Anders)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

det är lördag, så han är nog bara ledig :(

Postat av: Lovisa

Nae det var inte dig jag syftade på ditt cepe!

2010-06-15 @ 19:10:14
URL: http://www.yllet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild