Hållbara argument

Idag skrev en polsk dude till mig på facebookchatten att han gillar fnatic nu. Tidigare har han alltid varit noga med att påpeka att han inte alls gillat fnatic, så jag frågade givetvis varför, och även om det hade med att göra att dom plockar upp pink zinic som tjejlag, vilket jag misstänkte. Ja givetvis var det därför. Eller nämare bestämt för att zAAz är så himla snygg. "Jag har aldrig sett henne spela eller snackat med henne eller så, men hon är snygg". Jag var ganska snabb med att tala om för honom att det var en ganska patetisk anlendning till att svänga 180 grader i en fråga.

Är det bara jag eller känns det som att vissa bör...ehm...fundera ett varv till när det gäller anledningar och argument bakom åsikter och andra ting? Visserligen är den där duden en riktig rövslickare när det gäller tjejgamers och dito, men kom igen?  Det här är alltså en esportsmanager och nyhetsskribent som är ganska "känd" på scenen i Polen, inte undra på att tjejCS aldrig nånsin handlar om prestationer och sportsmanship.

Bör väl poängtera, för att undvika tjafs och annan drama, att jag inte säger emot honom på zAAz-är-snygg-punkten.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

håller med att det är bara utseende utseende och utseende när det snackar om tjejscenen. Hur stor är inte "vilken cs-brud är snyggast?" tråden på fb?



Trist, för zinic tjejerna är inte helt kassa! tråkigt att de inte får uppmärksamhet för det :(

2010-03-31 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild