Jag hejar på

Här sitter jag och fryser häcken av mig, Tyskland är inte så jävla varmt alltså. Men foodat har jag dock och konstaterat i samband med det att jag snittar ca 3 hamburgare per dag. Det finns liksom inget annat att välja på, så bye bye beach 2010. (Det var rätt bye bye innan burgarna också, men det känns skönt att ha nånting annat att skylla på än ens egen lathet och dåliga självdiciplin.)

Just nu spelas det semifinal här på IEM. Helsvenskt möte mellan fnatz och ESS-KÅ. Omöjligt att välja vem man cheerar for. Hejar ju liksom på Putte. Och Björn. Och Totte. Och Robban. Och Fejs. Och walle. Och...aja you get it.

Efter detta ska jag och mina två gay-kollegor (ofrivilligt gay, hotellet tvingar dom att dela säng) göra stan osäker. Bränna lite euros på saker vi inte behöver samt turn Hannover into Hangover till morgondagen.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Morten

Og presenter til meg ofc...... ?

2010-03-05 @ 14:25:38
Postat av: Anonym

Einkaufstasche für mich.plz!

2010-03-05 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild