Jag - Vänsterpartist och Sverigedemokrat

Gjorde nyss lokaltidningens partitest inför valet i höst och måste erkänna att vissa resultat var mer väntade än andra.



Att SD hamnade så högt misstänker jag bla. beror på att jag kryssade i att jag inte tyckte vården för papperslösa skulle släppas helt fri. PP i botten känns konstigt, men å andra sidan har jag ingen koll på vad dom står för utöver det "självklara". F! har jag inte en jäkla aning om varför dom hamnade i topp, är ju emot både kvotering och påtvingad pappaledighet.

Peter
(den mysiga duden i kommentarerna) lär ju bli nöjd i alla fall.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul det där! Ska göra testet själv och se vart jag hamnar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild