Back from DreamHack

22 timmars sömn senare och jag är inte alls lika suicidal längre som jag var när jag fortfarande befann mig i Jönköping. På plats är det mesta bara ett fruktansvärt lidande och man undrar alltid varför man år efter år utsätter sig för detta, men såhär i efterhand romantiserar man alltid, och ja, visst finns det fantastiska saker som faktiskt händer men som man är lite för hård för att erkänna. Typ som att jag i helgen träffade massor med älskade och saknade vänner. Faktum är att jag fortfarande semi-svävar på moln!


Linda "Jag håller på att dö i sömnen samtidigt som jag gör dig permanent hörselskadad" Barna, Ben "TheMusliM" Baker, Jessica "BFF" Matson, Anders "Korean" Wallin, Givar "vill inte starta klan med morten" Shabani, Henrik "papperskorgspissarn" Nilsson, Frida "Talar numera med brittisk accent" Hultman, samt min nya bekantskap Joakim "jävligt bitter" Nilsson gjorde definitivt min helg. (Ja det fanns givetvis en bunt andra härliga människor med, men jag orkar inte just nu)


Tack Jessica och Anders för att ni kom och hälsade på, det betydde superduperjättemycket för mig. <3

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

kan meddela att jag håller på att prova ut min snarkmaskin så snart slipper den som sover med mig permanenta bullerskador ;)

Postat av: ArreliuS

Mhm! Jävla skitväder och flytt som fuckar upp allt. :( Men jag kommer till peking i dec!

2010-12-02 @ 10:58:12
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild