Helgdagsrock åt far, söndagskjol åt mor

Jag är alltså hemma, jag har bara varken orkat blogga från resan eller efter. Mest för att ni suger dock. (Besöker, läser, drar säkert en runk till texten också, men kommenterar inte. WTF. Förväntar mig mer av mina vänner och familj!?) Kanske drar en recap på resan, kanske inte. Vi får se.

Det är hur som helst mycket nu. Ny TV kommer idag. Operation imorgon. Övernattande Sfinx i två dygn. Helg i hufvudstaden med jobb, nöjen och en kompismakaronträff. Veckan därpå är det jobb i Jönköping för hela slanten. Och ja, barnen och sambo givetvis. Hårt!

Å just ja, fönstrena ser ut att behöva putsas också....

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Morten

weee! TV!"!" :D:D:D

2010-11-16 @ 12:36:43
Postat av: Ela

wtf operation?????

Postat av: Oldie

Recap,plz

2010-11-17 @ 14:22:01
Postat av: Ida

eller hur, wtf operation?!

2010-11-17 @ 23:35:04
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Linda

Sorry för sugdelen. Jag ska skärpa mig!



Hur fan lyckades ni med TV´en?

2010-11-19 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild