Dagens kändisspotting

Stockholmsvistelse är ofta till stor del lika med en dos kändisspaning för oss lantisar. Förutom en Malin Baryard på väg hem från världscuptävlingen i Helsingfors (fast hon bor ju här i byn hon med, så hon räknas inte riktigt, det var ju inte direkt första gången så att säga) så sprang jag på min gamla idol Skansen-Jonas. (Nej, jag har aldrig varit på Skansen så detta var fett stort för mig!)

Han hade doch inga spännande djur med sig utan skulle, liksom jag, bara hämta ut ett Kina-visum. Exotiska kinesiska djur han tänkt spana in, eller ska han kanske
hälsa på Mys-Kim?


Jonas hade ingen spindel i ansiktet idag.

Foto: Gunnar Ask/Scanpix

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sazsa

Han brukar handla mat till sina små "älsklingar" av karln min ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild