Fancy Pants makes my world go round, trots att jag är dödssjuk

Förkylningen from hell är på intåg. Jag vill dö. Huvudet inte bara gör ont utan det är verkligen helt igensvällt invändigt. Jag kan inte andas, äta eller tänka. Orkar inte heller.

Men jag har min lilla solstråle, som alltid får mig att klämma fram ett leende i tid och otid. Trots att det närmaste vi kommer omvårdnad från hans håll är antingen nyp i mattes tår eller oral våldtäkt så älskar jag honom och hans sätt att lysa upp den gråaste och tristaste vardag.

Meet Lanz, Lanz i neontröja dansa trans, Fancy Pants och allt annat han heter:

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: början

tyska bögen <3

2010-09-08 @ 21:14:28
Postat av: N

aw så söta små fingrar/tassar/labbar/klor eller vad man nu kallar det

Postat av: Verra

Börjar misstänka att du är man, har aldrig hört någon kvinna beklaga sig så över en sketen förkylning?! ;D

2010-09-09 @ 00:44:52
Postat av: Gabriella

snygg blogg !

2010-09-09 @ 17:20:10
URL: http://gjuhlin.blogg.se/
Postat av: Ida

krya på dig lancelot! <3



JA, jag är LÄTT på arlanda på den bjässen landar :D

2010-09-09 @ 21:03:47
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild