Swinging through your town like your neighborhood Spiderman

Lyrics funkar alltid när man inte kommer på någon fyndig headline. Vilket jag visserligen aldrig gör annars heller, men what the heck..

Anyway, Göteborgsweekend coming up och Götet är för mig inte bara synonymt med feskekörka, Liseberg, awesome råttuställningar osv utan även med min absoluta bloggidol Jennie. (Jaja okej, hon bor i Partille, men hon gillar det inte för det är inte hood enough så vi låssas att det är Bergsjön helt enkelt.)

Jennie råkar vara välsignad med en av dom sjukaste hjärnor out there. Alla tangentbord hon rör till blir uppenbarligen till guld då jag allt som oftast skrattar så jag gråter när jag läser det hon skrivit. Jag brukar läsa vissa av hennes texter högt för Röd och han tycker vi är störda, Jennie för att ha skrivit det, och jag för att älska det. Jag tror inte ens meningen med det hon skriver är att få folk att skratta egentligen, det är liksom bara sån hon är.

Jag har aldrig träffat Jennie. Jag har aldrig vågat fråga om någon date. Hon vet nog inte ens vem jag är. Men ja jävlar jag skulle ge henne den där pickniken ute i det fria, (som hennes make inte har vett att uppskatta på ett korrekt sätt), och hon skulle få skiva sitt kött hur jävla tjockt/tunnt hon vill. I would't say a word!

And yes, jag hade länkat henne om URLen till hennes blogg funkat. (Men den har varit nere i en vecka nu och jag avlider!!! :( )




Fan, det låter nästan som jag har en crush på henne.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

WHAT IMMA GOTTA DO TO MAKE YOU LOVE ME THAT WAY?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild