Hårfri

Smått missvisande rubrik, men inom sinom tid så. Har nämligen just klickat hem en epilator, herrejävel vad jag kommer ångra mig när jag kör igång.

Nu blir det några timmars sömn, sedan skall jag iväg och köpa mig en liten såg. Tänkte freestyla en smula på vår nya IKEA-möbel. Känner på mig att resultatet varken kommer falla mig eller Kamprad i smaken, men vad gör man inte för att slippa känna sig överfallen i sitt eget badrum.

Freestyle. Not so much on my möbel.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Alltså, sis det gör ont. Men man vänjer sig faktiskt. Kan till och med i armhålorna och bikinilinjen nu, utan att knysta. Men det gjorde hurjävlasepeont som helst de första två eller tre gångerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild