Jag är en hacker

Det har börjat cirkulera en bild på en person som långt i från faller mig i smaken. En bild där nämnda person flashar sitt...ehm...reproduktionsorgan typ. Framför det lilla könet har personen varit clever enough att sätta en liten ruta med sitt nickname i. Ett tämligen ovanligt nickname. (Idiotiskt kan tyckas, man har ju inte ens chansen att totalt förneka att det är en själv som är med på bilden utan istället någon som råkar vara väldigt lik bara.)

Nu har personen på bilden själv fått reda på att den cirkulerar, och eftersom denna människa älskar att skylla precis alla sina failures i livet på andra, och under senare tid främst på mig, började denne givetvis basunera ut att jag minsann hackat dennes dator och snott bilden för att kunna sprida den(!!!!). (Haha för helvete, jag kan knappt ta mig in på min egen dator. Kan absolut nada about that shit.)

Vad den här jävla pajasen missat är att hon själv publicerat den nämnda bilden, tillsammans med ett antal andra, på ett community för folk som spelar i "hemmalaget". På ett community där hon använt sig av sitt, alltså tämligen ovanliga, nickname.

Det här är så epic att jag nästan kräks lite. Snälla, ta en spade och gräv ner dig bara, ditt jävla tard.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv HAHA SANT! hennes röst kan va irriterande iblandP

Postat av: lovisa

sv HAHA SANT! hennes röst kan va irriterande iblandP

2011-02-16 @ 08:29:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ela

hahahahahhahaha!!! vem vet, du kanske är värsta hackern?



bara komma på tanken att du skulle hacka dig in på hennes personliga dator via internet(antar jag?) och ta 1 bild och sedan sprida, wtf? :P

2011-02-16 @ 19:36:53
Postat av: sabz

åhh vem vem!

2011-02-21 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild