Känslan

Sitter här och känner mig sjukt taggad for some strange reason. Hade precis ett långt samtal med en person jag aldrig pratar med, om sjukt otaggade saker. Men nu sitter jag alltså här, efter att ha lagt på, med ett pirr i magen och massor av energi. (Borde utnyttja detta till att röja lite här hemma, men jag känner mig själv, It ain't gonna happen!)

I övrigt så är bilen hemma igen. Det var nån skön jävel som, trodde mekanikern, av misstag gjort ett hål i tanken med en domkraft vid typ ett däckbyte. Det var som ett borrhål rätt in i tanken och hade ungefär samma diameter som ett finger. Det fanns spår av ett hemmabygge till lagning, men vilket nu alltså hade lossnat. (Överväger att åka och dräpa juggejäveln som sålde oss bilen.)



Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild