Long time no see.

En liten recap.

Jag är bil-lös. Har varit det i en vecka och kommer vara i några dagar till. Förhoppningsvis är jag med citroën på fredag eftermiddag igen, 3700:- + 1200:- fattigare.
Det hela började med att det hetsringde på dörren. I det här hushållet krävs pre-booked appointment för att en ringning på dörren skall besvaras med ett öppnande, således övervägde vi att skita i att ens kolla genom titthålet, men ringningarnas intensitet gjorde att Röd föll för trycket; Två brandmän i full jävla mundering!

- Er bil läcker massor med bensin, ni måste flytta den nu!
Ord och inga visor. Farsan var en jävla kycklig och ville inte bogsera bort mig. (Man är inte så jävla kaxig att man startar motorn när man har ett jävla hål i bilen som släppt ur ciskus 20 liter bensin) Fick ringa en bärgare. Hepp hepp, 1200:- för det. Och så dom trehundra riksdalerna i flytande form på parkeringen ofc.

Verkstan ringde mig igår. 1700:- för ny tank och två lax för jobbet. Skön deal.

I övrigt dansar råttorna på bordet precis som vanligt. Röd lever ännu på Liverpoolvinsten över Chelsea och jag har döont i kroppen efter att ha sovit skevt.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild