Partnerbyte

Röd har funnit en vän som är lika mycket FIFA-nörd som han själv. Dom synkar till och med helt omedvetet sina lite större ärenden på vattenklosetten för att få ut mesta möjliga effektiva FIFA-tid tillsammans.

Jag och
fina Linda, som råkar vara sambo med min sambos nya BFF överväger ett partner-swap. Så grabbarna kan få ha varandra, alltså.

Linda uppskattar dessutom min egenskap att bajsa med stängd dörr väldigt mycket. En egenskap hennes nuvarande sambo inte besitter.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

när man slutar stänga dörren när man ska göra både ettan och tvåan är romantiken död :(

2011-02-13 @ 21:30:47
Postat av: Jessi Fox

berätta hur det hela slutar ffs!!! jag funderar på att göra partnerbyte jag med.

Postat av: Ida

haha ja helt sjuukt! :D lika roligt varje gång man ser klippet :D

2011-02-15 @ 00:18:47
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, jadå dig känner jag till, trogen läsare ^^

2011-02-15 @ 21:06:29
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild