Penetrerad blodig

Råttor har en enorm fascination för hål. Kroppsöppningar är extra intressanta hål och antalet öronläkare och tandhygienister här i vår lägenhet skulle räcka som crew för en hel mellanstor svensk stad.

Vissa är mer försiktiga än andra och sniffar och kanske slickar lite på sin höjd, medan andra, läs: Fancy och Dase, går all in. Det är inte ovanligt att det i deras fall inte bara är ett helt råtthuvud, utan även två armar med tillhörande tassar och klor som penetrerar en långt in i hörselgången.

Upptäckte nyss sårskorpor i örat och det är väl knappast en långsökt chansning att det är tack vare någon av dessa herrar. Här skulle jag kunna lagt ut en bild på min såriga hörselgång, men jag besparar er det. Har inte topsat på några dagar.

Little dentist

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag skrev en kommentar på din råttblogg angående burar. Jag skulle höra ifall du hade någon bur kvar till salu? Mest intresserad är jag av den större mörkgröna.

Mvh Matilda

2011-01-10 @ 15:46:46
Postat av: Althea

Åh, vad jag saknar att ha råttor <3

Tyvärr har jag inte haft några större pussråttor, förutom en grabb när han var bebis.. Har ett foto där han är halvvägs in i käften ^^ Jättekul att äckla icke råttmänniskor med, hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild