Lyssnar på Blümchen och tänker mig tillbaka

CeBIT var precis som CeBIT alltid brukar vara; massor med folk och fyllt med, för mig, totalt ointressanta saker utöver IEM. Resesällskapet bestod av Wille, Kasper, en Ford Fiesta och en fördomsfull GPS.

Vädret var detsamma som här hemma och tyskarna var över lag allmänt osnygga. Det är verkligen helt otroligt vilka frisyrer ett stort antal tyskar sitter inne med, man undrar liksom vart det gick snett. För någonstans gick det helt klart jävligt snett.

Natuc Vincere försvarade CS-guldet. Utgången efteråt blev som vanligt en pärs. Jag och Richard tyckte tequila var en sjukt bra idé där och då men kroppen tyckte några timmare senare uppenbarligen något helt annat och vomerandet var ett faktum. Men jävlar vad jag skötte det snyggt!

Insåg när jag vaknade nästa dag att jag sovit med stövlar, jacka och ansiktet på. GJ.

Just det, bilden på min molestade trampdyna är helt och hållet ett resultat av tequilakvällen. Ser likadant ut under båda feetsen.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild