Med en positiv inställning..

bin Laden är död och jag ligger inne med en fittig jävla mensvärk. Jag måste sluta skjuta upp den här förbannade p-sprutan. Helt otroligt att jag aldrig lär mig.

Samtidigt som allt detta så är folk bara rent allmänt dumma i huvudet. Om min mördarlista inte utökats så har den iallafall stärkt sin ställning betydligt i mitt liv. (Hur det nu är möjligt. Jag vill ju alltid döda alla.)

Jag har även en hemsida att göra klart. En lägenhet att städa. Göra en läkarundersökning för körkortstillståndet. Skicka in körkortstillståndet. Få hem körkortstillståndet. Kontakta en massa idioter. Skära mig själv.


Vilket fantastiskt sätt att avnjuta sina sista dagar i frihet. Ja, för på lördag flyttar talibanen Zimba hit. Vänligen dräp mig.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Livet leker mao :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild