Ein zwei polizei

Idag har jag varit på informationsmöte hos AMS. Got to love it. Fick information om UG, waow, för där har man ju inte redan varit inskriven 5-6 ggr redan?! :) Nåja, Filip var där iaf, och Sundin och Brüde. Kännde igen några andra ansikten också, från tidigare UG-grejer, men dom är care.

Sen var jag på en liten visit hos polisen. Fick prata med en toktrevlig kvinna som hjälpte mig med några frågor jag hade. Fattar inte varför dessa inte kunde tas på telefon när ja ringde för några veckor sedan, när personen som svarade i tele var fullt kompetent att besvara dessa, enligt henne själv. Ändå tyckte hon det va bäst om ja gick in på ett personligt möte.

Nu sitter jag här med mammas mp3spelare och ska fixa in lite ny musik åt henne, för hon är noob. :X

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild