En lång väntan

Såg fram emot att inatt kunna ladda ner nästa avsnitt av LOST, det har ju trots allt varit natten mellan ons-tors som varit höjdpunkten i veckan i mitt liv under den senaste tiden. För några dagar sedan kom ja dock på att det är vinteruppehåll i USA, och att nästa avsnitt inte kommer förrän den 7 februari. Detta hade ja dock glömt bort idag och satte mig lycklig vid PCn för att fördriva lite tid tills det var dags för veckans dos av LOST. Då slog det mig igen....sjunde jävla februari. OMFGLOLPLZFU, typ. :(

Å andra sidan ska vi inte grina nu, inte så jäkla mycket iallafall. Känns som det mesta går min väg just nu, and I like it. Jag menar, tillomed Hyndan klarade besiktningen. WOOOHOOO BILEN SKA TILL DH! Det är tamejfan kärlek det, rakt igenom. Typ som Anna Pihl - Martin (Mah-tin)!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild