minaccia & mys!

Under gårdagskvällen fick jag ett "fuck you" riktat mot mig. En vän visade mig vad en tjej jag inte känner skrivit, självklart blev jag nyfiken och kikade även själv. Jag har tydligen hotat en god vän till denna dam, Patrick. HUH? Ja e sjukt nyfiken på vad jag hotat med, då jag inte ens svarar när han försöker få kontakt med mig. Tydligen har jag lyckats med detta ändå. Hon passar även på att använda uttrycket "datornörd", och rikta detta mot mig. Ajdå. :(
Nåja, jag är mycket spänd på att få reda på vad hotet är.


För några minuter sedan upptäckte jag även att denne Patrick lagt in ett av mina gamla blogginlägg på sin lunar-presentation, nämligen detta:
http://lancia.blogg.se/2006/october/en-langtan-efter-att-fa-ge-igen.html
Vi frågar oss givetvis varför. Har han varit med om samma upplevelse? Blivit våldtagen? Eller kanske våldtagit? Av någon anlending eggar texten honom uppenbarligen. Kanske för att han själv varit anklagad för våldtäkt en gång? Nåja, njut av inlägget, det handlar inte om dig.

Jag som trodde allt detta var överspelat. ;C


Men! Ja, det finns alltid ett men! Idag fryser jag inte längre. Värme! Den bara flödar, och jag njuter. Inte nog med det, jag har fått mina Cheerios också, så sugen som jag varit! Så med de finfina giraff-tofflorna på sitter jag här och myser och skrattar åt särskrivningar. Åååh, nu börjar The Contender också. Sergio Mora in my heart for ever!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Spittie

Hon menade inte ditt hot utan att du skickade nörden för att försöka skrämma mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild